Speciale gast tijdens Open Coffee Velp/Rheden van 24 september is Ita Pronk, schrijfster van Heel Holland Googelt (Plaats uw website bovenaan in de zoekresultaten).
In 2014 zijn er biljoenen zoekopdrachten uitgevoerd bij Google en hebben Nederlanders bijna 14 miljard euro besteed aan online aankopen. Volgens Thuiswinkel.org werd ongeveer de helft uitgegeven aan producten die via webwinkels werden gekocht, zoals kleding, elektronica en speelgoed; circa 97 procent daarvan kwam ten gunste van Nederlandse webwinkels. De andere circa 7 miljard euro werd besteed aan diensten die via internet worden aangeboden, denk hierbij aan reizen en verzekeringen.
Dit boek is een praktische gids waarmee u uw website beter door uw doelgroep gevonden laat worden! Enerzijds door slim gebruik te maken van Google Adwords, maar belangrijker nog: door uw website puur en overzichtelijk op te zetten en in te richten creëert u een goede basis om op een juiste manier de regels van zoekmachineoptimalisatie (SEO) toe te passen.
Daarnaast wordt er uitgebreid aandacht besteed aan marketing via de social media, zoals Facebook, Twitter en LinkedIn. Deze driehoek zorgt ervoor dat uw website voortaan voor ú werkt!
Over de auteur Ita Pronk-Verduijn
Ita Pronk-Verduijn werkt sinds 2010 als (WordPress) webdesigner met SEO en heeft zich speciaal voor het schrijven van dit boek laten certificeren voor het Google Advanced Search programma.
Met haar kennis en analytische vaardigheden uit haar accountancy- en opsporingsverleden kon zij de veelal taaie en abstracte theorie vertalen naar dit makkelijk te lezen boek met inspirerende voorbeelden uit de praktijk!
Lees meer over het boek op heelhollandgoogelt.
Samen met haar partner Frans runt zij het buro IFRA Creatieve Communicatie in Elst Gelderland waar zij onder meer functionele WordPress websites voor MKB en ZZP-ers ontwikkelen.